Kupujúci má nárok na reklamáciu produktu, ktorý po otvorení javí známky poškodenia, alebo zničenia.
Postup pri reklamácii
1. Napíšte nám e-mail nahello@minoranails.comalebo nás kontaktujte telefonicky na našej zákazníckej linke (+421 904 237 786), kedykoľvek v pracovné dni od 9-17.
2. Opíšte nám problém, prípadne poškodenie, ktoré evidujete na produkte z objednávky a pre urýchlené vybavenia, priložte aj fotografiu. Práve vďaka fotografii, vieme reklamáciu posúdiť okamžite a vybaviť ju tak k Vašej spokojnosti.
3. Po mailovej, alebo telefonickej dohode, posiela kupujúci reklamovaný tovar priamo na centrálu spoločnosti. Do krabice prosím pribaľte údaje o objednávke (meno, číslo objednávky, IBAN a Vami preferovaný spôsob riešenia) s heslomREKLAMÁCIA. V rámci reklamácie Vám vymeníme poškodený kus za nový kus, za iný tovar v rovnakej hodnote, alebo vrátime finančné prostriedky na číslo účtu.
4. Po prijatí vráteného tovaru, posielame náhradný produkt alebo finančné prostriedky na Vami zvolený účet.
Dôležité!
*Reklamácia nie je možná v nasledovných prípadoch: nevhodný výber odtieňu nechtov (pozri Odstúpenie od zmluvy), na použité aplikačné nálepky, pri tovare, ktorý nebol prevzatý od doručovateľa (dopravné náklady na opätovné doručenie, hradí kupujúci)
** Reklamácie sa snažíme vybavovať v čo možno najkratšom čase. Doba na posúdenie, sa môže ojedinele predĺžiť, prosíme preto o trpezlivosť.
Naposledy zobrazené
Tento web používa súbory cookies a služby tretích strán.
Viac informácií